utorak, 3. studenoga 2015.

Samozatajnost kada su SEO uspjesi u pitanju?




Nedavno sam pogriješio kada sam klijentu, tj. klijentici javio extra rezultate za pretraživanje pojedinih za konkretnu stranicu bitnih pojmova.
Naime iako sam bio uvjeren da sam obrisao povijest pretraživanja i da preglednik izlistava stranice kao da pojmove pretraživanja pretražuje netko sa google.de pretraživačem po prvi put, javio sam rezultate sa uljučenom povijesti pretraživanja, a ja nisam baš rijetko na stranicama koje izradim. Bitno mi je da i nakon izrađene stranice, pomalo dorađujem stranicu i ukoliko uvidim mogućnost, malo je SEO doradim.
Ipak stranica carlatours.biz je za pojmove
reisen nach medjugorje,
unterkunft in medjugorje i
pilgerreisen medjugorje,
 nakon samo 40 dana sa inicijalne 6.-9. stranice dospijela na 2.-3. stranicu google.de. To je veliki uspijeh jer su pojmovi za smještaj i hodočašće u Medjugorje vrlo zastupljeni na google.de tražilici.
Ponovo, upadam u samohvalu no nemogu da nebudem zadovoljan. Postigao sam SEO uspijeh na tržištu Njemačke za turističku agenciju koja posluje na području Hercegovine i Međugorja.
Još samo da nisam ishitreno javio još bolje rezultate, no što je tu je.
Tendencija SEO uspjeha je uzlazna i za očekivati je da za mjesec ili dva, stranica carlatours.biz i bude na prvoj stranici tražilice za SEO optimizirane pojmove.
Sa 9. na 3. stranicu je put od mjesec dana, tako da sam se extra iznenadio laznom 1.-om :(  .
SEO nije egzaktna znanost. Postoje određene smjernice, no treba stranice raditi sa najnovijim verzijama Joomle, odraditi meta opise i ključne, riječi, napisati par postova na društvenim mrežama, postaviti inbound linkove, tekstovi na stranici trebaju biti orginalni, treba imenovati fotografije na SEO prihvatljiv način i realno je za očekivati SEO uspijeh.
Što mogu, ipak je internet u sferi marketinga i oglašavanja i kada sa može treba se pohvaliti uspjehom, no i treba ostati samozatajan i ne gledati kratkotrajan i površan uspijeh, već biti ustrajan i raditi sve, tako da kada se uspijeh ostvari, to bude i trajna vrijednost koja će biti prepoznatljiva za web stranice koje su potpisane sa Web Sudio Ero.

Nema komentara:

Objavi komentar