ponedjeljak, 25. travnja 2016.

Facebook integracija



www.webstudioero.com

U skorije vrijeme sam i stranicu Web Studio Ero integrirao sa istoimenom facebook stranicom. Nadam se da će i budući klijenti odmah prepoznati mogućnosti i potencijal integracije obične Web i facebook stranice.
Često me "potencijalni budući klijenti" pitaju i za to što je to održavanje stranice. Naime, ja odmah odgovaram da se izrada plaća djelomično unaprijed, nešto u tijeku izrade i ostatak po završetku. Kada se stranica izradi i objavi to nije gotovo i naplaćeno. Stranica se uvijek može i ako je potrebno treba dorađivati, ja se trudim da klijenti prepoznaju i to, da mi nije samo stalo do toga da naplatim stranicu, već i do toga da izrađena stranica bude uspiješna i kao dugoročna investicija klijentu u konačnici na direktan ili indirektan način donese profit. Nije mi cilj ucijenjivati klijente, već ponuditi ažuriranje web stranice po pristupačnoj cijeni. Tako je cijena održavanja web stranice 8-10 KM po satu. Facebook je zgodan način interakcije sa klijentima i sa facebook integracijom klijenti mogu komunicirati sa svojom klijentelom i nemoraju baš za svako ažuriranje kontaktirati Web Studio Ero.

www.kozmetikstudioestetic.com
Još jedna novost je da sam na tražilicama objavio i stranicu Kozmetik Studio Estetic iz Ljubuškog.
Tako sada Web Studio Ero ima i 5-6 referenci koje bi u konačnici, sa facebook integracijom i extra SEO rezultatima za izrađene stranice, trebalo rezultirati i ponekom novom narudžbom za izradu Web stranice.

Nema komentara:

Objavi komentar