ponedjeljak, 21. rujna 2015.

carlatours.biz nova referenca za Web Studio Ero


www.carlatours.bizNakon dosta dugo vremena sam dobio priliku da radim novu stranicu. Javila mi se klijentica sa idejom pokretanja turističke agencije za turiste iz Njemačke, Austrije i Švicarske. Naglasak je na njemačkom govornom području i stranica carlatours.biz je u kompletu na njemačkom jeziku. U planu su i engleska i hrvatska verzija. Ideja turističke agencije je turistički proizvod vezan za Medjugorje i okolicu, dok su ciljno tržište individualni gosti. Nude se i mogućnosti grupnih i tematskih aranžmana.


Što se tiče web dizajna služio sam se bootstrap joomla predloškom. SEO optimizacija je kao i obično temeljito urađena.
Tome u prilog ide i inicijalna 6. stranica Google.de za pojam pretraživanja "individuelle reisen nach medjugorje".
Za nekoliko dana, kada se završe svi tekstovi, je u planu i reklamna kampanja na Google. .de .at i .ch.
Neće trebati dugo čekati odaziv ciljne publike. Koliko mi je drago zbog carlatours turističke agencije u nastajanju, toliko mi je drago i zbog možebitnih novih poslova za Web Studio Ero. Zbilja sam se potrudio i zadovoljan sam konačnim izgledom stranice. Stranica je prilagođena i mobilnim uređajima, i korištene su zadnje vezrije programa. Moram reći da me izrada stranice za carlatours vrlo kreativno inspirirala i da ne samo zbog trenutnog € interesa, već i zbog same stranice, koju sam  izradio sa izvijesnim kontrastom između sheme boja na stranici i vrlo izražajnih fotografija, koje na stranici dolaze u prvi plan.

Nema komentara:

Objavi komentar