petak, 27. lipnja 2014.

Galerija Čotić - nova referenca za Web Studio Ero



Nakon dosta dugo vremena dobio sam priliku da radim i mogu reći da sam oduševljem entuzijazmom kojim sam prionuo novom poslu. Izradio sam stranicu za Galeriju Čotić. Glavni naglasak je na slikama u portfoliu tako da je odabir galerije slika bio vrlo bitan. Što se tiče teksta na stranici, nastojao sam da ga bude što manje i da slike "ispričaju svoju priču". Meni se osobno sviđa izvijestan minimalizam kada je dizajn stranice u pitanju. Što se tiče boja i fontova išao sam za idejom grafičkih standarda koji su korišteni za kataloge i prospekte galerije. Sve u svemu vrlo sam zadovoljan urađenim. Sada će naglasak mog angažmana biti na SEO optimizaciji Galerije Čotić, tako da bude referentna i relevantna na web-u kada su u pitanju ulja na platnu, reprodukcije umjetničkih slika ili primjerice opremanje umjetničkum slikama hotela i apartmana. Galerija je fizički mjesto gdje se razgledavaju slike i web stranica je samo još jedan izlog za potencijalne kupce.

Nema komentara:

Objavi komentar