ponedjeljak, 5. svibnja 2014.

Redizajn, u stilu: "Konačno ozbiljno tražim posao!!!"


Nije da se "ubijam" od reklame i samoreklame, no odlučio sam blog na Blogger-u voditi iz nekoliko jednostavnih razloga. Nekoliko stranica autorskog teksta na Web Studio Ero i na Blogu, po mome skromnom mišljenju bi moglo zainteresirati buduće klijente. To da nije sve Copy-Paste već da se  zna sastaviti bar nekoliko suvislih rečenica.  Dizajn je do sada bio "šarolik", no izvijesna, za mene zasad zadovoljavajuća, pozicija na tražilicama je ostvarena i s nevelikim novcima sam uspio da imam nešto i Organskih Google posjeta na stranicu. Usput sam naučio nešto i o reklamnim kampanjama na Google-u. Sve ovo me ponukalo da redizajniram stranicu tako da bude modernija i vizualno privlačnija za buduće klijente.
Bitno mi je i da budući klijenti shvate da će, ukoliko se tako odluče, surađivati s fizičkom osobom, a ne kako je to često slučaj s raznoraznim kvazi firmama.
Ovo je svojevrstan izlazak na tržište i nadam se da će budući klijenti naći za shodno da malo čitaju postove i uvide da se Web stranice mogu izrađivati i svojevrsnim "naiva" dizajn-programiranje stilom. Kada su "naivni" slikari uspijeli biti renomirani umjetnici zašto to nebi uspjelo i kada su Web stranice u pitanju?... Pozdrav!

Nema komentara:

Objavi komentar