utorak, 9. travnja 2013.

Blagi pad rejtinga na google tražilici

Promijenio sam optimizaciju sa područija BiH na globalnu i nakon 10 dana primjetio sam značajan pad rejtinga za 3-7 stranica ovisno o pretraživanju izrada internet ili web stranica. Dodatni razlog može biti i smanjeni intenzitet plaćenih oglasa. Google organsko pretraživane u pravilu ne pospiješuje plaćanje oglasa, no oglasi sigurno ne štete, i povećavaju promet na stranici.
Na Bingu je situacija drukčija, napredovao sam nekoliko stranica bez ikakvih oglasa.
Nadam da će se situacija ustaliti i ponovo imati pozitivan trend. I dosada je bilo po nekoliko dana lošijeg rejtinga.
Malo sam se pozabavio informiranjem o CMS WordPress-u i Joomli. WordPress mi je puno bolje "legao", no shvatio sam da ću ipak teško nekome prodati CMS da sam administrira gotovu stranicu, ma koliko to meni jednostavno izgledalo.
No i CMS treba zbog jednostavnosti izrade i adminictriranja stranica, te velikog broja gotovih besplatnih i komercijalnih predložaka imati kao proizvod za ponuditi klijentima. Jeste da treba baza podataka i malo skuplji najam servera, no to je ipak najjednostavniji način da klijent može bar malo održavati i administrirati svoju stranicu.
Možda bi trebalo razmisliti i o ovoj Blogger usluzi od Google-a. Blogger nudi sasvim pristojne mogućnosti i jednostavan je za uporabu, blogovi imaju odličan rejting u tražilici, a moguće je i naplaćivati AdSense oglase.
U svakom slučaju vrlo interesantna platforma.
Normalno ne odustajem od usavršavanja u HTML I CSS programiranju "autorskih" stranica.
Tako sam malo skoknuo do Zen Garden-a i meditirao o CSS-u. Nadam se da će uskoro doći vrijeme i inspiracija i za moj rad na tu temu.
Trešnja u cvatu
Posjetite WEB STUDIO ERO

Nema komentara:

Objavi komentar