petak, 29. ožujka 2013.

Izrada Web stranica - redizain


Redizan se odnosi na efekt sjene koji sam uklonio i na pozadinu, koja je od maslinasto-sivo-crne boje promjenjena u motiv zida od cigli.
Također sam promijenio i shemu boja u izborniku.
Ovime je stranica dobila na živosti. Dosadašnja kombinacija boja je bila dosta teška i na neki način zatvorena, dok je nova puno življa i veselija.
Mislim da sam uskladio boje. Zaglavlje nisam mijenjao. Jeste da bi uz pozadinu možda bolje išle fangla i mistrija nego prirodne ljepote vodopada Kravica iz 1927. no Web Studio Ero je dobio novo ruho.
Dodatno sam uredio i tekst na stranici koji je nadam se pristupačniji i jednostavniji.
Redizain sam napravio u jedno popodne i zadovoljan sam urađenim.
Mislim da je stranica s odvojenim zaglavljem, tjelom i podnožjem, te umjereni efekti sjene na zasebnim djelovima te puna HD rezolucija pozadine uz razumnu redukciju kvalitete pozadine u korist bržeg učitavanja stranice ono što bi trebao nuditi klijentima kao dosta efektan proizvod.

Nema komentara:

Objavi komentar